تقاضای بالا برای یک گوشی چینی!

به گزارش مرجع مقالات، زومیت نوشت: خریداران استقبال بسیار چشمگیری از نسخه مخصوص شیائومی 14 پرو با بدنه تیتانیومی نشان داده اند و همین موضوع شیائومی را با چالش هایی روبرو نموده است.

تقاضای بالا برای یک گوشی چینی!

نسخه ویژه تیتانیومی شیائومی 14 پرو، درمقایسه با سری استاندارد شیائومی 14 محصولی رده بالاتر محسوب می گردد و قیمت گوشی مذکور 907 دلار است.

این مدل نو توجه تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به خود جلب کرد که به کمیاب شدن آن در بازار و بعلاوه تورم قیمت در بازارهای ثانویه منجر شده است. مدیرعامل شیائومی، لی جون تقاضای بالا برای گوشی مذکور را تأیید می نماید و اطیمنان داده که شرکت متبوعش برای افزایش فراوری این دستگاه کوشش می نماید.

لی جون با انتشار پستی در ویبو، به چالش های کار با تیتانیوم یعنی هزینه بالا و پیچیدگی پردازش این ماده اشاره نموده که باعث کاهش سرعت فراوری مدل ویژه شیائومی 14 پرو می گردد. دشواری ساخت این مدل با استانداردهای بالای مشخص شده برای تیتانیوم مورد استفاده در نسخه ویژه گوشی مذکور که سطح خلوص 99 درصدی دارد، ترکیب شده است. این توجه دقیق به کیفیت مواد، باعث شده مقاومت بدنه دستگاه دربرابر اثر انگشت بسیار بالا باشد و آن را در سطح گوشی هایی مثل آیفون 15 پرو قرار دهد.

مدیر شیائومی بعلاوه به نرخ بازده پایین اولیه و عرضه محدود مدل تیتانیومی شیائومی 14 پرو اشاره نمود اما اطمینان داد فراوری دستگاه مذکور درحال افزایش است.

فروش کلی سری گوشی شیائومی و به خصوص سری شیائومی 14 بسیار خوب بوده است. درواقع این پرچمداران در چهار ساعت اول فروش، رکورد سری شیائومی 13 را شکستند.

شیائومی درمورد هزینه های تعیمرات خارج از دوره گارانتی سری شیائومی 14 نیز توضیحاتی ارائه داد. این هزینه ها با توجه به مدل دستگاه متفاوت هستند و به عنوان مثال نمایشگر و قاب نسخه تیتانیومی به علت مواد ممتاز مثل قاب تیتانیومی و شیشه Dragon Crystal، درمقایسه با مدل استاندارد بیشتر است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 آبان 1402 بروزرسانی: 15 آبان 1402 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2284

به "تقاضای بالا برای یک گوشی چینی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای بالا برای یک گوشی چینی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید