تور ارزان آلمان: راهنمای سفر به فرانکفورت

به گزارش مرجع مقالات، فرانکفورت شهری است که بعضی گردشگران تصور می نمایند به جذابیت و زیبایی شهر هایی مثل کلن و برلین نمی رسد، اما این طور نیست. این شهر که شهر تاریخی آلمان نیز محسوب می گردد و به داشتن غذا های خوشمزه معروف است، پر از مکان های دیدنی و جاذبه های گوناگون است و حتی می توان گفت بهشتی برای عاشقان موزه محسوب می گردد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی این شهر بیشتر آشنا شوید.

تور ارزان آلمان: راهنمای سفر به فرانکفورت

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

فرانکفورت شهری است که با فرهنگ، رستوران ها و تاریخ شناخته می شود. بعلاوه این شهر مرکز بانک داری و تجارت در اروپا است. شهری مدرن با غذا های فوق العاده است. در یکی از رستوران های شهر غذا بخورید و طعم خوشمزه این غذا ها را بچشید، یک بعدازظهر را در پارک ها گذرانده یا از موزه تاریخ شهر دیدن کنید.

هزینه های معمول

هتل و هاستل

هزینه بیشتر هتل ها در شهر برای اتاق خواگاهی بین 15 تا 30 یورو و برای اتاق خصوصی 50 تا 70 یورو است.

هتل های مقرون به صرفه قیمت

هزینه مقرون به صرفه ترین هتل ها برای اتاق دو تخته با حمام خصوصی از 40 یورو برای هر شب از اقامت آغاز می شود. اجاره آپارتمان و حتی یک اتاق از افراد محلی و ساکنان شهر به صرفه تر است.

غذا

فرانکفورت برای غذا هایش مشهور است. اگر به رستوران های خیلی گران نروید می توانید با کم تر از 20 یورو یک وعده غذای کامل بخورید. برای مک دونالد و دیگر فست فود ها حدود 7 یورو باید پرداخت کنید. بعلاوه با پرداخت 2 تا 4 یورو می توانید از دست فروشان هات داگ و سوسیس تهیه کنید. اگر بخواهید خودتان غذا درست کنید، هزینه مواد اولیه برای یک هفته بین 45 تا 60 یورو خواهد بود.

حمل و نقل

هزینه بلیت یک روزه حدود 7 یورو خواهد بود. با پرداخت 9/90 یورو می توانید کارت فرانکفورت دریافت کنید. با این کارت علاوه بر استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی، امکان استفاده از قطار نیز وجود دارد.

نکاتی برای کاهش هزینه ها

کارت مترو خریداری کنید

اگر می خواهید در کل شهر گردش کنید، با خرید کارت هفتگی مترو می توانید تا 12 یورو صرفه جویی کنید.

کارت موزه خریداری کنید

کسانی که عاشق موزه هستند، با استفاده از این کارت دو روزه می توانند پول زیادی ذخیره نموده و کم تر خرج نمایند. با پرداخت تنها 12 یورو این کارت را گرفته و علاوه بر بازدید از 34 موزه، از بسیاری از نمایشگاه ها نیز دیدن کنید.

مکان های دیدنی و فعالیت های جالب در فرانکفورت

کلیسای جامع

قدمت این کلیسا به قرن 14 میلادی برمی شود، یعنی زمانی که از این کلیسا برای تاج گذاری امپراطوری مقدس روم استفاده می شد. مکانی است که با سنگ های درخشان و بلور تزئین شده است. بازدید از این کلیسا رایگان است.

پل فرانکفورت

این پل که به پل آهنی نیز مشهور است، چشم انداز زیبایی از اطراف پیش چشم قرار می دهد.

موزه استیدل (Städel-Museum)

در موزه استیدل می توانید کار های هنری قدیمی و نو را دیدن کنید. در این موزه بیش از 10000 کار هنری وجود دارد که بیشتر کار های هنری آلمان و دوره رنسانس هستند. هزینه بازدید از این موزه 14 یورو و دوشنبه ها تعطیل است.

موزه یودینگاسه (Museum Judengasse)

جامعه یهود در آلمان گذشته ای پر تلاطم داشته است. این موزه اطلاعاتی در مورد جامعه یهودیت در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهد. بعلاوه در این موزه دیوار یادبودی برای شهروندان کشته شده یهودی وجود دارد. در حال حاضر این موزه به علت بازسازی تعطیل است. اگر قصد بازدید از این جا را دارید، حتما قبل از رفتن وب سایت موزه را چک نموده تا از باز بودن آن اطمینان کسب کنید.

باغ گیاه شناسی پالمن گارتن (Palmengarten)

همچون سایر باغ های گیاه شناسی، در این باغ می توانید گونه های مختلف گیاهان را از سراسر جهان ببینید. ورودی این باغ 7 یورو است و راستا های مختلف و زیاد، باغ چه ها، گل ها و انواع پرندگان در این باغ وجود دارند. بازدید از این باغ، یکی از برترین کار هایی است که می توان در فرانکفورت انجام داد.

برنهایم (Bornheim)

در منطقه مسکونی برنهایم، خانه های زیادی به سبک قرون وسطی وجود داردند که در جنگ از ویرانی در امان مانده اند. برنهایم منطقه تاریخی فرانکفورت است و تنها شانس شما برای دیدن چهره شهر قبل از جنگ جهانی دوم است.

رومربرگ (Römerberg)

در این بخش مرکزی و تاریخی شهر فرانکفورت، ساختمان های به جامانده زیادی از قرون 14 و 15 وجود دارد (در واقع این ساختمان ها در طول جنگ جهانی دوم به کلی از بین رفتند، اما دوباره بازسازی شدند). رومر سالن شهر است. در میدان و همسایگی این ناحیه، کافی شاپ ها و مغازه ها نیز دیده می شوند. بخش اعظم این منطقه پس از جنگ بازسازی شده است.

جنگل شهر

این جنگل که در جنوب فرانکفورت واقع شده، با مساحت 48 کیلومتر مربع بزرگ ترین جنگل درون شهری در آلمان است. 6 زمین بازی و 9 دریاچه این جنگل را به مکانی محبوب میان محلی ها و گردشگر ها تبدیل نموده است.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت

این نمایشگاه که هر سال در نیمه ماه اکتبر برگزار می شود، بزرگ ترین رویداد در صنعت نشر کشور شناخته می شود. این نمایشگاه در 7 روز برگزار می شود، اما عموم مردم تنها در 2 روز پایانی می توانند از آن دیدن نمایند. هزینه بلیت یک روزه این نمایشگاه 18 یورو است.

مرکز تحقیقاتی

خانه ای میان سنگر های جنگ جهانی دوم است که به موزه ای پر از جاذبه و بخش های مختلف تبدیل شده است. تعداد زیادی از پازل های مختلف، بازی های ریاضی و توهم نوری در این موزه وجود دارد. بعلاوه این موزه دارای ایستگاه های شارژ برای دوچرخه های الکترونیکی و ماشین های برقی است. علم بسیار مجذوب کننده است!

باغ وحش

باغ وحش فرانکفورت، یک باغ وحش شهری کامل است. در این باغ وحش جاذبه های سنتی، نو و گوناگونی وجود دارد که شما انتظار دیدن آن ها را دارید. جاذبه معروف این باغ وحش خانه گریمک (Grzimek-house) است که از جاذبه های شبانه باغ وحش محسوب شده و شما می توانید شب در باغ وحش گشته و حیوانات را در شب ببینید.

افنباخ (Offenbach)

در فاصله ای کم و در همسایگی فرانکفورت، شهر کوچک افنباخ قرار گرفته است. با وجود کوچک بودن، این شهر پر از مغازه های مختلف، بازار کیک، بازار کشاورزان، قلعه قدیمی عجیبی و منطقه ها تاریخی بسیار است. هزینه ها در این شهر کوچک کم تر از فرانکفورت است و چند روز گردش در این شهر بسیار جالب و مجذوب کننده خواهد بود.

برج مسه (Messe)

این برج یکی از بزرگ ترین برج های نمایشگاهی و نمایشی در جهان است. معمولا وقایع و رویداد های مختلفی در این برج اتفاق می افتد. این برج با فاصله کمی از ایستگاه قطار قرار گرفته است و به آسانی پیدا می شود.

منبع: کجارو / nomadicmatt.com
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1932

به "تور ارزان آلمان: راهنمای سفر به فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: راهنمای سفر به فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید