سونی کوتاه آمد: برای تجربه Helldivers 2 نیازی به ساخت حساب پلی استیشن نیست

به گزارش مرجع مقالات، اخیرا سونی اعلام نموده بود که بازیکنان برای تجربه Helldivers 2 روی استیم ملزم به ساخت حساب پلی استیشن نتورک خواهند بود. با این حال پس از یک سری واکنش شامل ده ها هزار نقد منفی که بعضی از آن ها به دیگر بازی های سونی روی این پلتفرم نیز سرایت کرد، این شرکت از سیاست نامطلوب خود عقب نشینی کرد.

سونی کوتاه آمد: برای تجربه Helldivers 2 نیازی به ساخت حساب پلی استیشن نیست

در بیانیه این شرکت آمده است:

لازم به ذکر است که این سیاست نامطلوب که باعث می شد بازیکنان تازه با ساخت اجباری حساب پلی استیشن روبرو شوند، منجر به حذف Helldivers 2 در حدود 177 کشور شد. یوهان پیلستد (Johan Pilestedt)، مدیر عامل استودیوی Arrowhead Game که به وضوح از این جنجال ناامید شده بود، بیان نموده بود که در حال گفت وگو با پلی استیشن برای پیدا کردن راهکار است که ظاهرا منجر به تصمیم برای عدم پیشبرد سیاست ذکر شده شد. پلیستد بعلاوه تصمیم گیری در پشت صحنه را روشن کرد و اعتراف کرد که عدم احتیاج به پیوند حساب در هنگام عرضه تصمیم او بوده تا بازیکنان بیشتری بتوانند بازی را انجام دهند.

نقدهای اخیر بازی در استیم به شدت منفی بوده اند و از 282 هزار نقد اخیر تنها 34 درصد مثبت بوده اند که اصلا خوب نیست. از طرفی نقدهای کلی بازی به حالت Mixed درآمده و نشان می دهد هواداران به هیچ وجه با اقدام اخیر سونی موافق نبوده اند. بعضی هواداران ابراز امیدواری نموده بودند که بازی های آینده این مورد را شامل نشوند و بعضی دیگر از بازیکنان خواستند که خشم خود را روی بازی اعمال نکنند.

در هر صورت تصمیم پلی استیشن به این معنی است که تمرکز بازیکنان بار دیگر می تواند به خود بازی بازگردد؛ اثری که تا کنون یکی از محبوب ترین بازی های سال 2024 بوده است و به لطف رویکرد منحصربه فردش به سبک آثار سرویس محور، توانسته به فروش 8 میلیون نسخه ای تا مارس 2024 دست یابد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2293

به "سونی کوتاه آمد: برای تجربه Helldivers 2 نیازی به ساخت حساب پلی استیشن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی کوتاه آمد: برای تجربه Helldivers 2 نیازی به ساخت حساب پلی استیشن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید