پرچم دار نو اوپو با ماژول دوربین عجیب راهی بازار می گردد

به گزارش مرجع مقالات، اوپو برای گوشی های پرچم دار سری Find X معمولا به بهره گیری از طراحی های خاص علاقه زیادی دارد و حالا بر اساس تصاویر واقعی منتشر شده از گوشی اوپو Find X7 پرو با ماژول دوربین عجیب و غریبی روبرو هستیم. همانطور که در یکی از تصاویر منتشر شده می توانید ببینید، ماژول دوربین این گوشی به شکل یک 8 ضلعی است که در همان نگاه اول به شدت توجه را جلب می نماید.

پرچم دار نو اوپو با ماژول دوربین عجیب راهی بازار می گردد

در این ماژول دوربین غول پیکر، 4 دوربین اصلی تعبیه شده است. افشاگری که این تصاویر را منتشر نموده، مدعی شده که دو تا از این دوربین ها از نوع پریسکوپی هستند. بر اساس دیگر شایعات مطرح شده، دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور 1 اینچی سونی است و بعلاوه باید به بهره گیری از دوربین اولترا واید مبتنی بر سنسور IMX890 اشاره کنیم.

اوپو تصمیم گرفته برای گوشی Find X7 پرو از نمایشگر مبتنی بر لبه های خمیده استفاده کند که رزولوشن 2K را ارائه می دهد. در مرکز بخش فوقانی این نمایشگر با حفره روبرو هستیم که درون آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسی واقع شده است. هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی اعلام نشده ولی معمولا اوپو در سه ماهه نخست سال تازه میلادی از مدل تازه این سری گوشی های پرچم دار رونمایی می نماید. ضمناً در خصوص احتمال عرضه این گوشی در بازارهای جهانی هم گزارش موثقی منتشر نشده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1402 بروزرسانی: 14 آذر 1402 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2287

به "پرچم دار نو اوپو با ماژول دوربین عجیب راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم دار نو اوپو با ماژول دوربین عجیب راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید